Μεσογειακή διατροφή για υγιή καρδιά

mesogeiakhdiatrofhΕιδικοί ανέφεραν ότι είναι ώρα να σταματήσουμε να μετράμε τις θερμίδες και να αρχίσουμε να προωθούμε τη διατροφική αξία των τροφών που περιορίζουν τις νόσους και μειώνουν την παχυσαρκία.

Η μεσογειακή διατροφή που περιέχει λιπαρά, όπως ωμέγα -3, ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς είναι ωφέλιμη για την καρδιά και τη γενική υγεία, δήλωσαν ειδικοί.

Ανέφεραν ότι είναι ώρα να σταματήσουμε να μετράμε θερμίδες και να αρχίσουμε να προωθούμε τη διατροφική αξία των τροφών που περιορίζουν τις νόσους (και την καρδιοπάθεια) και μειώνουν την παχυσαρκία.

Ο Aseem Malhotra, του Frimley Park Hospital στο Surrey, δήλωσε ότι συνεχίζεται στις ημέρες μας το ενδιαφέρον για το θερμιδικό περιεχόμενο παρά τις ενδείξεις ότι το διατροφικό περιεχόμενο είναι αυτό που μετρά.

Η καθημερινή κατανάλωση σακχαρούχου ροφήματος συνδέεται με σημαντικά αυξημένο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, ενώ η καθημερινή κατανάλωση λίγων ξηρών καρπών ή έξτρα παρθένου ελαιόλαδου (4 κουταλιές) συνδέεται με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισόδιο.

Ο James Dinicolantonio, του Saint Luke's Mid America Heart Institute, στο Κάνσας, δήλωσε ότι η μετατόπιση του ενδιαφέροντος από τις θερμίδες προς την ποιότητα της τροφής θα βοηθήσει να μειωθεί γρήγορα η παχυσαρκία, οι σχετικές νόσοι και ο κίνδυνος για καρδιαγγειακές παθήσεις.

Σύμφωνα με ενδείξεις, η φτωχή διατροφή είναι υπεύθυνη για περισσότερες νόσους και θανάτους έναντι της έλλειψης άσκησης του καπνίσματος και του αλκοόλ σε συνδυασμό, δήλωσαν οι ερευνητές.

Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού ‘’Open Heart.’’

ΠΗΓΗ:www.iatronet.gr