15 Υγιεινές τροφές οι οποίες καταλήγουν ανθυγιεινές

b1e96657b9d571259ae0f13e6d702b44 LΑκριβώς όπως η μόδα και άλλων βιομηχανιών, η βιομηχανία τροφίμων έχει τις δικές της τάσεις να ακολουθήσει και να δημιουργήσει, προκειμένου να πουλήσει περισσότερα προϊόντα. Γι'αυτό μπορείτε να συγκρίνετε δημοφιλής “υγιής” τάσεις των τροφίμων σε όλη την ιστορία. Σε κάποια φάση οι άνθρωποι έτρωγαν τοφού, ακατέργαστα τρόφιμα, μούσλι, προϊόντα διατροφής...

Έκαναν ουσιαστικά τα πάντα για να παραμείνουν υγιείς και σε φόρμα. Ωστόσο, οι εν λόγω τάσεις έχουν αλλάξει, μάθαμε ότι ορισμένες από αυτές τις τροφές δεν είναι στην πραγματικότητα υγιεινές. Κάποιες από αυτές ήταν τόσο επικίνδυνες που σε ορισμένες περιπτώσεις θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάναμε μια λίστα με 15 υγιεινά τρόφιμα που δεν είναι στην πραγματικότητα υγιεινά.

  • banana 300x231
  • ΤΣΙΠΣ ΜΠΑΝΑΝΑΣ

Τα τσιπς μπανάνας προωθήθηκαν ως το τέλειο υποκατάστατο για γλυκά. Γιατί να τρώτε 300 γρ. σοκολάτας, όταν μπορείτε να απολαύσετε ένα υγιεινό σνακ μπανάνας. Μετά από όλα αυτά η μπανάνα είναι υγιεινή σωστά; Το θέμα είναι ότι τα τσιπς μπανάνας γίνονται από τηγάνισμα σε πολύ λάδι. Μόλις μία μερίδα τσιπς μπανάνας περιέχει 10 γρ. κορεσμένου λίπους, το οποίο έχει ένα φοβερό αντίκτυπο στα επίπεδα της χοληστερόλης μας. Φάτε μια φρέσκια μπανάνα αντ'αυτού και θα είστε πολύ ικανοποιημένοι.

sushi 595 2 186431 630MIX

  • ΣΟΥΣΙ ΤΟΝΟΥ

Το σούσι τόνου είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα που υγιεινά τρόφιμα μπορεί να είναι επικίνδυνα, αν τα φας σε μεγάλες δόσεις. Ακόμα και αν το σούσι τόνου είναι ακατέργαστο και ως εκ τούτου, δεν περιέχει πολλές θερμίδες, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το σούσι που σερβίρεται σε εστιατόρια περιέχει περισσότερο υδράργυρο από ωμό ψάρι που αγοράζετε στα καταστήματα. Εάν τρώτε πάρα πολύ τον υδράργυρο, μπορείτε να καταλήξετε σε κατάσταση μέθης από αυτή την ουσία. Συνέπειες; Αϋπνία, εμετό, απώλεια μαλλιών, υψηλή αρτηριακή πίεση...και ο κατάλογος συνεχίζεται.

ΜΟΥΣΛΙ ΦΡΟΥΤΩΝ 493683891

 

  • ΜΟΥΣΛΙ

Τα μούσλι έχουν γίνει συνώνυμα με το υγιεινό πρωινό. Πολλοί άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει τα αυγά και το μπέικον για να φάνε κάτι πολύ υγιεινό στην αρχή της ημέρας. Ωστόσο υπάρχει ένα μεγάλο ψέμα κρυμμένο σε κάθε σακούλα μούσλι που αγοράζετε στα καταστήματα. Τα μούσλι παρέχουν περίπου 500 θερμίδες ανά μερίδα και ανεξήγητες ποσότητες ζάχαρης. Έτσι, εάν θέλετε πραγματικά να φάτε μούσλι σας προτείνουμε να αγοράσετε κάποια ποσότητα βρώμης, ξηρούς καρπούς, σπόρους ηλίανθου και να απολαύσετε ένα πραγματικά υγιεινό πρωινό, όχι τα προσυσκευασμένα πράγματα.

 

μπαρες

  • ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΠΑΡΕΣ

Οι ενεργειακές μπάρες συχνά τοποθετούνται σε διαδρόμους των τροφίμων που προορίζονται για υγιεινές τροφές και τροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους. Ωστόσο, οι ενεργειακές μπάρες δεν είναι για την απώλεια βάρους. Όχι μόνο δεν είναι υγιή αλλά μπορούν ακόμα να είναι χειρότερες από τις περισσότερες σοκολάτες. Ο λόγος για αυτό είναι επειδή ενθαρρύνει ουσιαστικά το σώμα να αποθηκεύει λίπος και θερμίδες στο σώμα σας. Μια ενεργειακή μπάρα περιέχει περίπου 500 θερμίδες με ένα μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο. Κρατήστε αυτό κατά νου την επόμενη φορά που θα φτάσει στα χέρια σας μια ενεργειακή μπάρα.

 

fai1

  • ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ 0%

Όταν οι άνθρωποι θέλουν να χάσουν βάρος συχνά αναζητούν προϊόντα που περιέχουν λιγότερο λίπος, το οποίο είναι φυσιολογικό. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέγουν γιαούρτια χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και πιστεύουν ότι κάνουν κάτι καλό για το σώμα τους. Αυτό δεν είναι απόλυτα αληθές. Όταν μειωθεί σημαντικά το λίπος σε ένα προϊόν γίνεται αρκετά άγευστο. Προκειμένου να αντισταθμιστεί, οι κατασκευαστές γιαουρτιών προσθέτουν σάκχαρα και παράγουν ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά γεμάτο ζάχαρη.

 

422770 Gluten Free

  • ΓΛΟΥΤΕΝΗ

Αν το σώμα σας απορρίπτει τη γλουτένη εξαιτίας μιας ασθένειας, τότε καταναλώνοντας προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι κάτι που πρέπει να κάνετε, προκειμένου να παραμείνετε ζωντανοί. Ωστόσο, το υπόλοιπο των ανθρώπων που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τη γλουτένη σχεδόν σπαταλούν τα χρήματα τους σε προϊόντα χωρίς γλουτένη. Προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι ιδιαίτερα βελτιωμένα και συχνά δεν περιέχουν ολόκληρους κόκκους. Εξαιτίας αυτού, τα τρόφιμα χωρίς γλουτένη είναι χαμηλότερα σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες. Έτσι, αν δεν έχετε πραγματικά ανάγκη τα τρόφιμα χωρίς γλουτένη, μην τα αγοράσετε.

 

2013070314494010

  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΟΤΑ

Τα αθλητικά ποτά δεν είναι υγιεινά, φίλοι μου. Αλλά πραγματικά τίποτα με αυτές τις χρωστικές ουσίες δεν θα μπορούσε να είναι υγιεινό, όχι σε αυτόν τον πλανήτη. Οι άνθρωποι συνήθως λένε ότι είναι υγιεινά επειδή είναι καλύτερα από τη σόδα. Λοιπόν, αυτό που δεν τα κάνει καλά, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι σόδες είναι καθαρό κακό φτιαγμένες από το τίποτα, είναι η ζάχαρη και τα χημικά. Εκτός από τη ζάχαρη, τα αθλητικά ποτά περιέχουν πολλές χρωστικές ουσίες και συντηρητικά, λόγω της οποίας έχουν απαγορευτεί στην Ευρώπη και την Ιαπωνία.

 

283830

  • ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΕΩΣ

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι υγιεινά για εμάς, διότι περιέχουν ίνες και βιταμίνη Β. Ωστόσο, να είστε προσεκτικοί στα πολύσπορα και στα προϊόντα σίτου που βλέπετε στα καταστήματα, επειδή οι κατασκευαστές τους τα χρησιμοποιούν για προϊόντα που στην πραγματικότητα δεν περιέχουν δημητριακά ολικής αλέσεως. Η όλη διαφορά ανάμεσα στα ολόκληρα και εκλεπτυσμένα δημητριακά είναι: τα δημητριακά ολικής αλέσεως περιέχουν όλα τα τμήματα του πυρήνα. Τα επεξεργασμένα δημητριακά έχουν λεπτότερη υφή, διαρκούν περισσότερο, αλλά έχουν επίσης λιγότερα ωφέλη για την υγεία μας.

 

σμουθι

  • ΣΜΟΥΘΙ

'Οταν φτιάχνετε ένα ποτό σμούθι στο σπίτι, είναι το καλύτερο που έχετε κάνει. Δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα καλύτερο για το σώμα σας από φυσικούς χυμούς από φρούτα και λαχανικά που όλα αναμειγνύονται μαζί. Στο σπίτι, είστε ο σμούθι σεφ, μπορείτε να προσθέσετε ότι θέλετε να κάνετε. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάc δεν έχουν το χρόνο για την παραγωγή σμούθι ή απλά τα έχουμε ξεχάσει μέχρι να τα δούμε στα καταστήματα πώλησης. Να είστε προσεκτικοί όμως, αυτά τα σμούθι θα μπορούσαν να έχουν περισσότερη ζάχαρη από όσο νομίζετε.

 

pop corn

  • ΠΟΠ ΚΟΡΝ

Τις δίαιτες ποπ κορν τις θυμάστε; Ήταν πολύ δημοφιλή και να απορεί κανείς αλήθεια-ο καθένας μας αγαπάει τα ποπ κορν. Ωστόσο, τα ποπ κορν μικροκυμάτων δεν είναι η καλύτερη λύση για κανέναν. Τα ποπ κορν μικροκυμάτων περιέχουν μια ουσία που ονομάζεται διακετύλιο, το οποίο προστίθεται σε όλα σχεδόν τα τεχνητά βούτυρα. Είναι νόστιμο, αλλά δυστυχώς και πολύ επικίνδυνο. Το διακετύλιο είναι ασφαλής όταν το τρως αλλά είναι επικίνδυνο όταν το εισπνέεις. Έτσι, όταν θερμανθεί μια σακούλα ποπ κορν, εύκολα το διακετύλιο εισπνέεται. 

 

kat

  • ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

Τα κατεψυγμένα γεύματα είναι συχνά η καλύτερη λύση για τους ανθρώπους που δεν έχουν το χρόνο ή τα χρήματα για να μαγειρέψουν κάθε μέρα. Υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να ξέρετε για αυτά-τα κατεψυγμένα γεύματα δεν είναι υγιεινά. Περιέχουν πραγματικά πολύ αλάτι. Περιέχουν πραγματικά πολύ αλάτι. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα δεν είναι νόστιμα καθόλου. Για να γίνουν νόστιμα, οι κατασκευαστές προσθέτουν αλάτι, ζάχαρη και λίπος. Τα κατεψυγμένα γεύματα είναι πλούσια σε αλάτι, αλλά φτωχά σε θρεπτικά συστατικά και σχεδόν ποτέ δεν περιλαμβάνουν κόκκους σιταριού. 

 

μαφινς

  • ΜΑΦΙΝΣ

Μπορείτε συχνά να εντοπίσετε ανθρώπους να τρώνε μάφινς. Όλοι σκέφτονται ότι τα μάφινς είναι καλύτερα από μία καραμέλα ή ένα ντόνατ. Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι τα μάφινς περιέχουν περίπου 400 θερμίδες. Κάποια πάνε μέχρι 800! Ωστόσο, αν σας αρέσουν πραγματικά καλύτερα δοκιμάστε εκείνα που περιέχουν λιγότερα συστατικά. Όσο λιγότερα συστατικά έχει, τόσο λιγότερος χώρος υπάρχει για κρυμμένα σάκχαρα, λίπη και θερμίδες.

 

term164 granola

  • ΓΚΡΑΝΟΛΑ

Τα γκρανόλα είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για ένα υγιεινό γεύμα που οι άνθρωποι τρώνε για πρωινό. Όπως πολλές διαφημιστικές εκστρατείες για υγιεινά γεύματα, έτσι και η εκστρατεία γκρανόλα είναι ως επί το πλείστον καλό μάρκετινγκ. Η αλήθεια είναι, πως πολλά γκρανόλα με βάση τα προϊόντα είναι γεμάτα ζάχαρη. Ορισμένα από αυτά έχουν περισσότερη ζάχαρη από ίνες γεγονός που καθιστά την όλη ιστορία γκρανόλα εντελώς άχρηστη. Επίσης, έχετε κατά νου ότι ένα μπολ γκρανόλα περιέχει μέχρι και 600 θερμίδες. Αν σας αρέσουν πραγματικά τα γκρανόλα, προσπαθήστε να επιλέξετε εκείνα με τις περισσότερες ίνες και τη λιγότερη ζάχαρη. 

 

xiroi karpoi

  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

Οι ξηροί καρποί περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που βελτιώνουν την υγεία μας και βοηθούν τους ανθρώπους να καταπολεμήσουν την αύξηση βάρους. Όταν μετατράπηκαν σε βούτυρο δυστυχώς αυτές οι ιδιότητες χάθηκαν εντελώς. Μέσω της επεξεργασίας, τα βούτυρα καρυδιών χάνουν το φυσικό τους λίπος και αποκτούν μερικά λιγότερο υγιεινά λίπη. Επίσης, παίρνουν περισσότερο αλάτι και ζάχαρη, αλλά επίσης και συντηρητικά και χρωστικές ουσίες. Αν πραγματικά πρέπει να χρησιμοποιήσετε το βούτυρο ξηρών καρπών χρησιμοποιήστε βούτυρο αμυγδάλων αντ'αυτού. 

 

frouta

  • ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι υπέροχα-όταν τα στεγνώνετε στο σπίτι. Αν το κάνετε αυτό, τα αποξηραμένα φρούτα εξακολουθούν να περιέχουν όλες τις βιταμίνες, τις φυτικές ίνες και μέταλλα. Ωστόσο, όταν τα αγοράζετε στο κατάστημα, αγοράζετε μία μάτσο ζάχαρη. Προκειμένου να γίνουν τα αποξηραμένα φρούτα καλύτερα γευστικά, οι κατασκευαστές προσθέτουν σακχαρόζη ή επιτραπέζια ζάχαρη. Επίσης, προσθέτουν θείο προς αποφυγή του μαυρίσματος των καρπών. Αυτά τα πρόσθετα και τα σάκχαρα μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία μας και σίγουρα δεν μας βοηθάει να χάσουμε βάρος.

 

ΠΗΓΗ: http://www.4allmindsandbodies.com/15-healthy-food-that-turned-out-to-be-unhealthy/14/