Η γαλοπούλα, σε αντίθεση με άλλα πουλερικά, περιέχει πολύ λίγα λιπαρά, μόνο 2,7 γρ. λίπους στα 100.

Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και παρέχει εύκολα απορροφήσιμο σίδερο και ψευδάργυρο, αλλά επειδή περιέχει λίγα λιπαρά μπορεί να γίνει στεγνή και άγευστη.

  • Είναι πολύ καλή για όσους αναρρώνουν, έχουν αναιμία ή θέλουν να τονώσουν τις άμυνες του οργανισμού τους.
  • Ευεργετική για το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και την εγκυμοσύνη (μόνο ελευθέρας βοσκής ή βιολογική).
  • Τρώγεται καλύτερα ψητή, στη σχάρα, ως ζεστό ή κρύο γεύμα. Η σούπα της είναι πολύ νόστιμη.
  • Συνοπτικά τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού που ευεργετεί είναι το ανοσοποιητικό, το νευρικό και το αναπαραγωγικό σύστημα.