Αρκετά διαδεδομένη τροφή αποτελεί στις μέρες μας το κοτόπουλο, καθώς παράγεται σε μεγάλη ποσότητα και πωλείται σε φτηνή τιμή. Περιέχει πολλά κορεσμένα λιπαρά αλλά πολύ λιγότερα από τα υπόλοιπα κρέατα και υπάρχει ένας σχετικός κίνδυνος να έχει ανεπιθύμητα χημικά κατάλοιπα, για αυτό να προτιμάτε περισσότερο τα βιολογικά και ελευθέρας βοσκής κοτόπουλα.

Εκτός από πρωτεΐνες που έχει, παρέχει στον οργανισμό εύκολα σίδηρο (περισσότερο στο μπούτι παρά στο στήθος) και ψευδάργυρο με αποτέλεσμα να είναι πάρα πολύ καλή τροφή για την εγκυμοσύνη. 

Επίσης, το στήθος κοτόπουλου προσφέρει διπλάσια ποσότητα βιταμίνης Β6 που καταπολεμά το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο στις γυναίκες. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι πως βοηθάει στην ανάρρωση, στην αιμοποίηση και την τόνωση της άμυνας μας. 

Συνοπτικά τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού που ευεργετεί είναι το ανοσοποιητικό, το νευρικό και το αναπαραγωγικό σύστημα.