Αμύγδαλα

Υπάρχουν δύο ειδών αμύγδαλα, τα γλυκά και τα πικρά. Συνήθως καταναλώνουμε τα γλυκά αμύγδαλα τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και μέταλλα πολύ σημαντικά όπως ο ψευδάργυρος, το κάλιο, το μαγνήσιο και ο σίδηρος. Ακόμη, περιέχουν μερικές βιταμίνες της ομάδας Β.

Λόγω το ότι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικό και οξαλικό οξύ, τα οποία δεσμεύουν τα μέταλλα και τα αποβάλλουν από τον οργανισμό, θα πρέπει να τα καταναλώνουμε μαζί με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C για καλύτερη απορρόφηση. Έχουν 1/3 περισσότερη πρωτεΐνη από τα αυγά και περισσότερο ασβέστιο από όλους τους ξηρούς καρπούς.

Συνοπτικά τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού που ευεργετεί είναι το ανοσοποιητικό, το πεπτικό σύστημα, το δέρμα, τα μαλλιά και τα μάτια καθώς και την καρδιά και το κυκλοφορικό.