Ζάχαρη

Η ζάχαρη, προϊόν παγκοσμίως γνωστό για την γλυκύτητα της, αποδεικνύεται πως προκαλεί έμμεσα πολλά νοσήματα και συχνά είναι ο πρώτος κρίκος μιας αλυσίδας που οδηγεί αναπόφευκτα την καταστροφή της υγείας μας.

Στη Βρετανία υπολογίζεται πως η μέση κατανάλωση ζάχαρης ανά άτομο είναι 1 κιλό την εβδομάδα, μεγάλη ποσότητα τόση που προκαλεί περισσότερο την προσοχή μας στο τι εστί και γιατί.

Μία ακριβής ανάλυση μας οδηγεί πως η ζάχαρη έχει μηδαμινή διατροφική αξία και συχνά αντικαθιστά θρεπτικότερες τροφές με άδειες θερμίδες.

ΚΑΦΕ ΖΑΧΑΡΗ 100 gr 362 kcal
ΛΕΥΚΗ ΖΑΧΑΡΗ 100 gr 394 kcal

Γενικές Συμβουλές                                       

-      Καλό είναι να καταναλώνεται πολύ αραιά.

-      Η υπερβολική κατανάλωση κατεργασμένων σακχάρων μπορεί να προκαλέσει υπογλυκαιμία και να εντείνει την κόπωση, την κατάθλιψη, και τις εναλλαγές της διάθεσης.

-      Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο της εναπόθεσης χοληστερόλης στις αρτηρίες. Διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο οι άνδρες, οι γυναίκες που παίρνουν αντισυλληπτικά, και οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.